Bestel uw exemplaar: 
De Klant Voorop met Zoho CRM

Meer dan 150 pagina's over "Meesterschap in Klantenrelaties met Geweldige Steun Uit Digitale Hoek".  


Dit boek biedt een beknopte doch diepgaande verkenning van de kernprincipes die ten grondslag liggen aan effectief verkoopsmanagement en CRM-optimalisatie. U ontdekt hoe de schoonheid van gestructureerde processen leidt tot duurzame commerciële groei en efficiëntie.


Voor wie en waarom dit boek?

Professionals in sales en marketing: Het boek biedt inzichten en praktische handvatten om klantrelaties te transformeren en duurzame groei te realiseren.

CRM-gebruikers van alle niveaus: Of men nu een doorgewinterde CRM-gebruiker is of net begint met CRM, het boek helpt de lezer de weg te vinden in de functionaliteiten van Zoho CRM.   

Bedrijven die Zoho CRM implementeren: Het boek benadrukt het belang van een helder commercieel proces als fundament voor een succesvolle CRM-implementatie.

ISBN 979-8-89686-622-0

Prijs:  35 EUR (incl. BTW) + 8,50 EUR verzending

Auteur: Karl Odent

© 2025 SalesBridge BV

www.salesbridge.be


  • U ontvangt via e-mail een track-and-tracecode via BPOST.
  • Wil u het boek naar een alternatief verzendadres sturen? Vul dan hier de informatie in.
  • Algemene Voorwaarden *

SalesBridge.be - 2025

  • U ontvangt via e-mail een track-and-tracecode via BPOST.
  • Wil u het boek naar een alternatief verzendadres sturen? Vul dan hier de informatie in.
  • Algemene Voorwaarden *